Service købere og produkt købere søge ikke den samme gule sideoplysninger

Gul side register brugere har en række motivationer
For din gul side ad skal være effektivt, skal det foregribe og svare på de spørgsmål, som kunder har i tankerne. Det er, hvad der gjorde dem afhente mappen i første omgang. Hvad disse spørgsmål ville være forskellig for hver mappe kategori — en restaurant eller dæk butik har ikke meget overlap.
Nøglen til at få opkald (og salg) foregriber præcis hvilke oplysninger der passer til deres behov. Det er derfor flere virksomheder næsten identiske produkter eller tjenester kan have sådanne forskellige svar fra deres annoncer.
Service købere sonden for immaterielle aktiver
Når folk overvejer at gøre et køb af tjenester opsøge de flere oplysninger på grund af den immaterielle karakter af hvad de køber.
David Frey bemærker, [der er] “mindre forskelle mellem forbrugere, der er på udkig efter virksomheder, der sælger produkter kontra virksomheder sælger tjenester. Forbrugerne søger tjenesteydelser ønsker at vide om kvaliteten af deres arbejde, deres erfaring og troværdighed og et tegn på at de kan have tillid til. Denne information gør en stor indvirkning på hvordan du vil udvikle dine gule side annonce.” Besøge hans hjemmeside:
Form for service virksomhed giver ofte dikterer, om folk ville foretage deres valg fra de gule side lister. De er mere tilbøjelige til at stole på en gul side ad at vælge et træ kirurg end en medicinsk kirurg. Dyre eller færdighed-følsomme tjenester er normalt valgt gennem henvisninger og ikke fra nogen form for reklame. I sådanne tilfælde anvendes biblioteket primært til kontaktoplysninger, ikke for at vurdere de relative fordele ved de udbydere, der er opført der.
Produkt købere vil finde mere end oplysninger om varerne
Sure, produkt købere kan ønsker at vide om funktioner, størrelser, farver, mærker, osv. Men de, også vil være at søge efter de immaterielle aktiver, der angivet én handling ud fra de andre. Kan du servicere produktet? Hvad er dine betalingsmuligheder, osv.?
De ved jo, at de kan købe et bestemt produkt fra mange forskellige sælgere. Men hvad sætter disse købmænd fra hinanden i deres sind er, hvordan sælgere ville gøre salget mest bekvemt for dem. Og de er ved at undersøge din annonce for tegn på, at du vil være let at gøre forretninger med. Der går langt ud over din fortegnelse produkter transporteres.
Imødegå den udbredte mistillid faktor
Folk er blevet brændt, og er mindre tillidsfulde end de plejede at være. De har set tv-udsætter sjuskede virksomheder og uærlige mennesker. De har betalt for meget og manipuleret, og de ønsker ikke mere af det samme. Så er de mindre tilbøjelige til at stole på nogen annonce selvstændige erklæringer. Bygge i tillidsskabende elementer som udtalelser, garantier og tilbagesendelsespolitikker, certificeringer, priser og andre kvalitet forsikringer. Tillid bygge oplysninger kan være tie-breaker med andre lignende annoncer.
Mappen syltetøj alle konkurrenter i sammen. Og de ser stort set det samme. Så du skal studere, hvad dine konkurrenter gør (og ikke bare i deres annonce), så du kan påpege forskelle, der betyder for directory-brugere. Starte med virksomheder inden for din position. Men har du andre mindre synlige konkurrence, bør du tjekke ud så godt. Hvis nogen ikke købe fra dig (eller en anden person i din position), hvor er de mest tilbøjelige til at gå i stedet?
For eksempel, hvis du sælger forhæng, kan du finde købere beslutter at få persienner eller markiser i stedet. Hvis du kan løse alle deres vindue eller for meget sol udfordringer, gøre dette klart. Eller du kan se behovet for at placere en lille annonce i disse rubrikker også.
Få virkelig vide din kunde
Købere har flere valgmuligheder end nogensinde. Og de er bedre informeret. Mange stole på internettets søgemaskiner, selv når de kommer til at købe fra en nærliggende leverandør. Så er biblioteket kun én måde de får ønskede fakta. Men medmindre du er i harmoni med de erklærede og ikke oplyst oplysninger, de leder efter, dit vindue af muligheder kan passere i sekunder.
Directory brugere virkelig leder efter en grund til at vælge en virksomhed fra øvrige – så de kan flytte til den næste fase i deres købsprocessen. Gøre deres opgave simpelt ved at kende deres præferencer godt nok til at give præcis, hvad de ønsker at vide. Det gør du deres eneste logiske valg.
Copyright 2005 Off siden

Skriv et svar

Luk menu